Lehet annyira fáradt az ember, hogy elfelejti, hogy aznap van bolhapiac? Igen, lehetséges: itt az élő példa rá. Hiába, néha az ember már azt sem tudja milyen nap van, ha minden napja melóval telik. Mint a mai is, bár úgy éreztem délelőtt egy kis frisslevegőre szükségem van. Így bepótoltam a reggeli kiamradást: gyorsan végigfutottam a bolhapiacot. Lezárt parkoló, kevés nézegelődő, közepes árfolyam. Venni csak egy apróságot vettem, de mégis cipekedtem egy kicsit :) Ma -bár papíron ezüstvasárnap volt- szinte ember nem volt bent nálunk. Sőt, a városban is aligalig lézengtek páran. Vajon mi lehet ennek az oka, hol vannak az emberek, hol vesznek ajándékot? Fini ebéd, majd "remek" hír: a tegnap zegen kitelepített gép füstjelenségeket produkált. Szal egy megoldottnak hitt probléma újra támad. Délutánra ígértem valakinek valamit, de későn realizáltam: igen, ez a meghalt vinyón leledzett. Azért megoldottam, bár eléggé futósan a dolgokat.

 Késve értem a Csík zenkar koncertjére, de nem baj, az elején még így is várni kellett, amíg színpadra kerülhettek. Remek kis muzsikát hallhattunk róla, s azt hiszem sikerült egy jó portrét csinálnom róla, bár jókor-jóhelyen kellett lenni. Na meg felhívni magamra a figyelmet, különben nem nézett volna bele a képbe, az biztos. Csurig volt a HSMK, még a lépcsők is dugig voltak, megnehezítve nemkissé a pozícionalgatásomat. Közben jött a rossz hír: az ismerősöm nálam felejtett valamit, ami azonnal kell neki, hiszen elutazik, s enélkül nem tud elmenni. Jajjdejó, gyorsan go home, ottmaradt cucc odaad, futás a másik koncertre.

 

 Szekeres Adrienn a "felsőtemplomban" adott karácsonyi hangversenyt, ahol saját slágereket és karácsonyi dalokat adott elő. Tele volt a templom emberekkel, akik áhítattal hallgatták a dalokat. A TV is kivonult, 3 kamerával vette folyamatosan a cuccot. Szal itt meg őket kellett kerülgetnem, hogy nehogy képbe kerüljek. Szal akadályverseny volt. Ja, meg excsaj nap is. Egy halom "volt"-ba botlottam bele, s mindenkihez kedves is próbáltam lenni. Talán kezd megszállni a karácsony szelleme? Jajj, még sehol sem állok az ajándékokkal :(

 

 

 ui: ja igen! Érdekes, hogy egyidőben meg lehet kulúrális programmal telíteni a HSMKt és a Templomot is. Szal mégs van kereslet, csak lehet hogy néha nem túl jó az étlap?

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr671595470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása