... mármint a hétvég. Merthogy régóta tudjuk, minden botnak két vége van, s a gyertyát is lehet két végén égetni, bár utóbbit nem tartják jónak. Ma a hét kiadta talán (le is kopogom gyorsan!) mindenét amit tudott, de a pókerjátszmát asszem megnyertem. Ergó nem tudott fogást találni rajtam az öreg Murphy, vagy lehet hogy inkább kicsikét békénhagyott? Nemtudom. Este ismét tripla programom volt: ma egészestés Egyiptomnap volt, aztán két koncert. Az egyiptomos dolog jó volt, csak azzal nem tudtam beszélni, akivel valójában kellett volna. Na igen. Ja, és a kajáról is lemaradtam, mert csúszásban voltak, s én meg nem akartam idő előtt, mások előtt beelőzni. Megtehettem volna, mert senki se látta volna, vagy vehette volna észre. Kivéve egyvalaki: önmagam. A Szinetár-Bereczki féle estből 4 dalig bírtam, ez asszem az amit nem bírok hosszútávon.

Siettem is, hiszen a Móriczkában azonos kezdéssel jazz volt. Nomeg igencsak korlátozott érdeklődés: a sajtón kívűl ha volt 6 ember, akkor jól számoltam. Juhász Gáborék lazára vették a figurát: nem a színpadra, hanem a nézőtérre pakolták ki magukat. Mármint a dobszerkót, a három gitárt és a két gitárerősítőt - slusszpassz! Persze fény noku, a mellékelt kép ISO1600, 1/20, 200mm, kézből. Muhaha! Finom kis zene, testközelből meg hihetetlenül autentikus volt. Nem kellett behunyni a szememet, hogy igazán közelinek érezhessem. Nagyon kellemes koncert volt, ugyanazzal a tökéletességgel játszottak, mintha többezer embernek tették volna, sőt talán még közvetlenebbül is bánt velünk. Amit hallotttam, abból ez tetszik talán legjobban. Itthon az esti program a Szökés 4. évadának záró epizódja volt, mely igen hosszú lett, s jó zárásként több kérdést ébresztett a nézőkben, mint ahány választ adott. A végeredmény: majdnem ott vagyunk mint a legelején: Michael börtönben van, s a többieknek menekülniük kell. Szal már csak várnunk kell, hogy mikor folytatódik tovább a sorozat. Remélem nemsokára...

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr291557702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása