október 30, 2009 - 4001

2009.10.30. 21:26

 Bizony, 4001. Ez a jelenlegi összesített statisztika a látogatottságatokkal kapcsolatosan. Nem mondom hogy elégedett vagyok, de tudjátok rólam: maximalista vagyok :) Persze szép szám, szinte kerek is, és ez még csak a kezdet, s a végét senki sem láthatja.

 Napok óta le akarom fotózni a virágomat, amit múlt hétvégén vettem. Reggel sosincs rá idő, hazaérkezéskor persze meg fény nincsen. Szarügy, az biztos. Pedig szép. Zöld virág. Valójában körítés a célja, de számomra így önmagában maga a szépség. Kénytelen voltam most vakuval meglőni, korántsem lett tökéletes, de nem baj, talán megnézitek. 

 Samu tegnap kapott bolhanyakörvet, mert úgy tűnik, hogy van benne valami. Amióta megkapta feltűnően nyugodt cickalánnyá avanzsálódott, amit magam sem értek igazán. Nade hogy a mai napomban nekem is legyen valami jó, így spontán kaptam egy vacsimeghívást. Köztudott, hogy nem vacsizok, de ezt most bevállaltam. Fini friss kenyér, tepertőkrém tojással, póréhagymával, sültszalonnával. Elötte-mögötte pálinkával, majd sörrel. Nekem a desszert sem hiányzott, hiszen édeset sörre elég furcsán hangzik. Ennél már csak az hangzott furcsábban, ami ma az EUban történt. A Benes-dekrétumokat az EU nem utasította el, pedig mint ahogyan ma egy tanult kedves ismerősöm felvázolta, Benes nemkissé volt véreskezű és bizony magyarellenes. Érdekes hatását tapasztalhattuk meg most a bőkezű és támogató EUnak, s megtapasztalhatjuk milyen az, amikor az ország feje felett hoznak ránk is kötelező érvényű törvényeket. Mindezek ellen a nagyon hangoztatott külföldi megbecsülésünk és kapcsolataink semmit sem értek. Hiába jelent meg miniszterelnökünk, úgy tűnik nagyon keveset számított latba.  A békát, ami nem kicsi, le kell nyelnünk.

update: a konyha veszélyes szakma...az éjszakába becsúszott még egy kis bekísérés az SBOra egy kis elsőfokú égéssel, mely kötözése ugyan megvolt de a teta beadásáról illedelmesen lemaradtam, bár mit meg nem tettem volna a látványért... tán még egy tetát én is bevállaltam volna :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr161487698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása