június 06, 2010 - az első

2010.06.10. 00:20

 Nem könnyű napra virradtam, az tuti. Az a fránya belső óra nagyon korán felébresztett, így korán leestem a bolhapiacra. Kb 3-4 hete nem voltam lent, már hiányzott is a dolog kissé. Kicsit idegenül sétáltam a korai órán az árusok között,s valójában nem is vettem semmit. Sietttem haza, mert 8.30ra ígértem magamat, Zalakarosra. Előtte még egy hirtelen ötlettől vezérelve viszamentem a piacra egy dologért, ami úgy tűnik egyenlőre hogy nem volt jó üzlet. Bár időm még nem volt rá, hogy foglalkozzak vele, így nem tartom veszettfejszenyele effektusnak.

 Kis késéssel érkeztem ki, ahol már pakolás alatt volt a csapat. Valójában meghívott fotós voltam a nagyfürdő új arculatának kialakítására. Kis meglepetésemre (ugye de kicsi már megint a világ?) Indiánbratyó volt a videós főarc. Fura, hogy valakivel nem találkozol majd' 15 évig, aztánmeg egy hónapban 3x is a legváratlanabb helyzetekben. A napot a zárt részen a gyerekmedencénél kezdtük, hiszen délelőttre egy halom gyerkőc volt statisztának intézve. Érdekes helyszín, frankó objektumok és jó szar fényviszonyok a délelőtti órának megfelelően. Persze azért lett frankó kép ott is, és a sportmedencénél is. A gyermekek végeztével jöhettek a felnőttek: a belső élménymedencét céloztuk meg, majd ki is másztunk végre az épületből.

 Külső helyszín, jó sok fény, zöldterület, szikrázó kék ég, selymesen kék víz. Ez már jobban smakkolt, dobtam is a pólót lefelé, aminek a nap végére egy megpirosodott hát volt. Medencék, csúszdák, híd, hullámmedence és külső gyermekmedencék jöttek, s jött is az este 7 óra, amikor is zárásra készült az objektum.

 Hazaesés, majd egy kis kikapcsolódás következett. Az éjszaka ismét rövidnek bizonyult, a reggel gyorsan beelőzött.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr842070458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása