Bolond ez az időjárás... egyik nap hideg van hatalmas széllel, a másikon meg süt a nap és meleg van. Jelzem most reggel (szerda) hatalmas, barátságtalan színű köd lebeg a városban. 

 A tegnapi blogban elfelejtettm leírni az esti fotózásos-koncertélményt. Vasárnap este a HSMKban az Adaggio című formáció adott koncertet. A közel teltházban férfit csak néhányat lehetett látni, akik kísérőként szolgáltak valójában. A maradékot extravagánsan kiöltözött középkorú nők és idősebb korosztályú nagymamák alkották, akik között ismerős arcot nem is igazán láttam. Ebből is látszik hogy a különböző zenei stílusok más és más típusú embereket csalogatnak elő otthonukból. Bevallom, nekem nem jött át a produkció. Valahogy úgy éreztem az énekesek igencsak kedvtelenek voltak, grimaszoltak, unott arccal minimáls átéléssel ki sem énekelték a hangokat. Nem is voltam többet, mint 15 percet.

 Ma nagy mennyiségű munkaféleség érkezett, melyet már csak kidobozolni és elrendezni sem volt egyszerű. 51 gép azért csak 51 gép, nemigaz? A napi fotón látható hogy azért lesz min sakkozni ebben a pár napban is :)

 

 Este vacsira voltam hivatalos, ahol igencsak jóllaktam és jól is éreztem magamat. Hazaérve nem is sokáig maradtam már ébren, végre korán fekve úgy gondoltam kipihenten kezdem meg a holnapi "nagy" napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr581860894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása