Tök ciki, hogy napközben eszembe jut egy halom  dolog, amit éjjel majd le akarok írni, de ilyenkorra már régesrég ki is esik a rövidtávumból. Lehet hgoy megszégyenítendő (s kicsit összeszedendő) magamat nekiállok cetlizni? Vagy inkább mobilba bevasalgatni? Valami lesz, mert egy halom értelmetlen gondolattól fosztalak meg benneteket, ami nektek jó. De miért is legyen nektek jó? Na ezaz! A mai reggel meglepetéssel érkezett és ez nem a tükörnél ért, hanem az ablaknál. Nem, nemnyert, nem jégvirágok, hanem hóbuckák álltak szemben az eddigi barna földterülettel. Még ekkor sem esett le az a tegnapi éjszakai beszólása Zsófkának, hogy "mivan, havat lapátolsz?". Mint jólnevelt napközis, korán megindultam autót havtalanítani, s meglepetésemre sokkal gyorsabban végeztem vele, mint remélni mertem volna. Hiszen ez csak 3 cm hó volt kb. Az utak persze havas, szutyok állapotban voltak, mintha az a 3 centi hó percenként esne le, s szegény hókotrók fényesebességgel szelnék a flasztert. Naja, álmodj napközis tovább. A délelőttömet kis cégezés után egy kicsit nagyobb cégnél töltöttem szokásos apróságok okán. Igencsak furcsán nézett rám Ákos tesó, hogy semmi extrát nem tettem, s mégis minden megjavult magától. Lassan asszem sámánnak fog tartani, s ezért cserébe minden kérdésemre válaszolt. Pl arra, hogy hogyan lehet azt megcsináln, hogy a csúlök istenien megpárolódjék, mégis kéregszerűen megsüljön _csak_ a külső bőrös része. Nyamm, meg is éheztünk mind a ketten, én futottam is haza lecsósvirslizni, majd méggyorsabban futottam fagyizni, hiszen mit ér az élet bűnözés nélkül? A fagyi ízét elvevendő kénytelen voltam egy fánkot is magambatornászni, s megfogadni az első élménytől: a mekibe nem jövünk ezentúl se fagyizni, se fánkozni. Bár van aki pillanatok alatt képes akár három sajtburgert  bedobni a gallér mögé: hiába a természet elveszi ami kell neki (vagy így, vagy úgy. Esetleg amúgy). A következő programom az ismerd meg Zala havas útjait következett: Pötréte és Gelse útirányokkal. A 74es tutter volt, de a kisebb utak halálosak... volt ahol full hóátfúvások látszódtak s volt ahol autó alig ment el előttem a csapákból gondolandó. Gépokosítás közben kaptam (bár védekeztem!) egy kávét, melyet hatalmas adag complettával tettem számomra emészthetővé. Lehet nem kellett volna, mert a pulzusom megindult, főleg amiatt hogy a kőkorszakot megidéző netsebességgel hasítottam lefele egy nyomtatódrivert. Emlékeztek még a szépséges analóg telefonvonalasdira, amikor a 56.600 bit/sec (gyk maximum 6-7 K/sec) sebességgel hasítottuk a zinternetet? Na ez olyan retró fíling volt, hiszen a kb 30 megás telepítő csigaként próbálkozott leereszkedni.

A feszültséget félúton vezettem le (najó, egy pisikét még a helyszínen), megálltam, fotómasinka előkap és fotózáááááááááás. Persze lusta voltam kesztyűt keresni, így a mínuszokban 2 perc után már nem kellett markolni a gépet, mert hozzámfagyott. Nembaj, ez kellett, végre van 2010es havas képem, nem is egy! Hazafele másik úton jöttem, ami elég rossz volt, főleg a sok totojázó, 30calmenő kopottnyárigumis lammer miatt. Szerintem ezt is büntetni kellene, mert baromira sok embert akadályoz azzal, hogy gyökketővel tollászkodik a főúton. Frankón belassultam, mire haza sikerült érnem. Ja igen, kanizsa egyik emelkedősebb utcáján félkeresztben állt egy busz, kikerülni csak a járdán keresztül lehetett. Később kaptam a hírt: a főúton a dombon az utasok tolják a buszt, hogy fel tudjon menni. Ilyenkor lebeg be lelki szemeim elé a Zalai Hírlap minden évben elsütött vezércikke a Font+8 mérettel: Felkészültünk a télre. Ja, azt látjuk minden évben hogy felkészültek, csak az utakon nem tudják ezt bebizonyítani. Egyszerűen nevetséges az egész, de egyben tragikomédia. Mert ez is egy szolgáltatás, amit az általam is becsengetett adóból csinálnak. Hamár adók: ma kaptam egy mailt, s benne az infóval: Magyarország a világ 32. országa az alapján, hogy mennyi az elméleti és a hivatalosan kézbekapott fizetés aránya. Nálunk ez 52%...még jó, ahogy a reggeli híradóban hallottam, hogy a MEHben emberenként átlag havi 70 lepedő a plussz juttatás aka cafetéria. Nade mifelénk, kis Agyarországunkban a pénzek ripszropsz eltűnnek. Persze, hülyegyerek, pár hónap és választások, kell a zsé a kampányra... undorító ez az egész, ami ebben az országban megy. Azért van ennyi időm itt nyomni nektek, mert a háttérben most másznak fel a fotók, amikből hétfőn nyílik meg a kiállítás. Meg nézem a tvt, de minek...a sztárhír a homér stejnerkristóf ömlengése meg a kiszeltünci gagyin, de előkelő helyen bevégeztetett 2009e. Őszintén, ki a )!/"%+ kíváncsi rájuk???

"Nyugati a reklám magyar a nóta a TV előtt a sok idióta
Bármit elhisz lehet néger Jézus élő Elvis"

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr671650497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása