(Hoppá, a lényeg (juteszembe igy éjfélkor): kedden a Kanizsa Tvn elméletileg lesz velem valami interjúzat, akit érdekel nézze!)

Hétfő...mindenki tudja már hogy ez mit is jelent. Ma reggel kimaradt a már bevezetett nagyreggelis indítás, helyette egy ügyfél próbálkozott az ébresztéssel hajnali 7 táján. Fura, hogy vannak emberek, akiknél az egó megelőzi az órára és másokra való tekintést. Najó, hogy mégis valamit adjak a mai napnak, az egyik kedvenc ingemet rántottam magamra.  A délelőtt gyorsan eltelt, az ebéd tegnapi maradék volt, gesztenyepüréstül. Apropó gesztenye...pár napja szembesültem azzal, hogy a felsőtemplom előtt emberemlékezet óta meglevő szépséges vadgesztenyefák eltűntek. Kivágták őket. Mondanom sem kell milyen furcsa így az az egész környék s mennyire hiányoznak azok a múltat a jelennel a jővőbe kötő matuzsálemek. 

 Délután szintén munkás-gyorsaneltelős-márisvégevan volt. Gyorsan sötétedik, így 5kor már töksötét van. Tépés haza: a konyha egy régi zavaró hibáját orvosoltam: lámpával ellátott szagelszívó lett felszerelve Szörmők úrral. Persze elkéstem a fotóklubból, ahogy szoktam, de nem maradtam le semmiről. Vitaest kezdődött, ahol engem is "pellengérre állítottak" véleményemmel kézenfogva, de álltam a sarat keményen.

Este kapcsolgatva a tívít hát ki jön szembe a retekklubbon? Hát ez a stupid benkő! Azt hittem hogy ennél nagyobb hülyét nem csinálhat magából egy ember, mint ez amit már lerakott a képre magából. "A világegyetem és az emberi hülyeség határtalan, bár az elsőben nem vagyok biztos" mondtá valá Einstein papánk, pedig még asse tudta mijjafax az a benkő. Szal most afféle nagy Ő-t jáccik, ahol ő a fődíj. Mármint házasság, gyerek, stb. Ezt, reprodukálni? Akkor már inkább importáljunk mondjuk mormonokat! Szóval van vagy 16 hülyebiccs, akik adják még magukat a világégéshez. Hajrá, nézzünk pár gyors becenevet a felhozatalból: emópicsa, félcigadívajelölt, vénhidrogénagyatlanszőke, pinokkióna, poénviki, bugyiadóscigandi, smacikurvakata. Érdekes módon szinte mindnek van egy kis tájszáúlása s gyakori a pigmenttúltengés is. Ha lenne gyerekem, tutira nem engedném a képernyő elé, mert ezt nevezhetjük alsóhangon is kulturális környezetszennyezésnek, amit büntetni kellene. "Eszem-f@szom megáll, huhhhh"! Ez kell nekünk, ez nekünk a kultúra???  Road to Hell...ez a kép címe is. Mondanom sem kell, hogy mekkora önuralomra volt szükség, hogy a Ti kedvetekért és korrekt tájékoztatásotokért végignézzem. Ráádásul ez menni fog még pár héten át minden hétfő este....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr981477441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása